ده غذا و نوشیدنی مناسب برای پذیرایی در غرفه نمایشگاه شما

فعالیت های تبلیغاتی به غرفه داران کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. از این طریق، آنها امیدوارند که محصولات بیشتری بفروشند یا قرارهای بیشتری داشته باشند. برای این کار، شما می توانید اقلام تبلیغاتی بی شماری را انتخاب کنید، مشوق ها، هدایای تبلیغاتی، بروشور ها. روش های بی پایان برای تأثیر بر بازدیدکنندگان از نمایشگاه های تجاری وجود دارد. اما یک چیز ساده وجود دارد که همیشه کار می کند: "غذا"

ما برای کمک به شما درباره انتخاب غذای مناسب نمایشگاه خود، یک مرور کلی بر بهترین پیشنهادات غذایی در سال 2024 ارائه داده ایم!

1-تاپاس

تاپاس، یک خوراکی یا میان وعده در غذاهای اسپانیایی است و به بخش کوچکی از هر نوع غذای اسپانیایی گفته می شود( مثل عصرونه خودمون). فقط کافیست تاپاس های خوشمزه را در جاهای مناسب قرار دهید. فرایند اشتراک گذاری، راهی است که به شما کمک می کند، مکالمات آرام و غیر رسمی داشته باشید. بهترین حالت در اینجا، این است که تنقلات و غذاهای مختلف زیادی برای سرو تهیه کنید و فقط لازم است برای هر ظرف چند مورد را انتخاب کنید.برای تزئین هم یک ظاهر ساده و شیک را انتخاب کنید به عنوان مثال سرو روی یک صفحه چوبی می تواند عالی باشد. خوراکی ها می توانند شامل زیتون، ژانبون، سیب زمینی سرخ شده، پنیر و هر چیز دیگه ای که شما دوست دارید باشه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-ایده های غذایی جدید

آیا شما در تجارت خود خلاق هستید؟ چرا در مواد غذایی ابتکاری نداشته باشید؟ اکثر بازدید کنندگان هرگز مزه ملخ های سرخ شده یا گل های خوراکی را نخواهند چشید. چیزی را ارائه دهید که باعث تعجب یا شوک عمومی شود. یا رویکرد CSR را اتخاذ کنید و با یک مشاغل محلی که از مواد غذایی "دورریز" استفاده می کند، CSR روشی دوستار محیط زیست است که در آن از موادی که در حالت عادی دور ریخته میشوند مانند برگ برخی از سبزیجات مانند تربچه یا ریشه برخی دیگر از گیاهان برای تهیه غذا استفاده می شود.چیزی غیرمعمول را انتخاب کنید که مطابق با استراتژی و اهداف نمایشگاه شما باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-قهوه تازه بوداده

چه کسی عاشق بوی دانه های قهوه تازه بو داده نیست؟ یک بار قهوه جذاب بسازید و یک باریستا حرفه ای را استخدام کنید و تمام ! ترافیک تضمین شده در صبح ، بعد از ناهار و بعد از ظهر. آیا می خواهید سطح بالاتر عمل کنید؟ لوگوی خود را روی لیوان های قهوه چاپ کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- می خواهید هیجان انگیز باشید از یک کوکتل استفاده کنید!

با یک شاکر کوکتل حرفه ای بهترین فضای را ایجاد کنید. بسته به گروه هدف شما می توانید یک نوع کوکتل را انتخاب کرده و مواد تشکیل دهنده آن را انتخاب کنید. آیا شما مخاطبان رسمی تجاری را هدف قرار می دهید؟ کوکتل های پیچیده ای مانند کوکتل سنگریا را سرو کنید.اگر به دنبال نوشیدنی های عجیب و غریب تر هستید، کوکتل نارگیل و لاوندر را امتحان کنید. یا کوکتل مخصوص خود را بسازید و در چندین رویداد آنرا سرو کنید. مهمانان شما عاشق آن خواهند شد و همه سر حال می آیند  تا یک مذاکره تجاری عالی را آغاز کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-کوکی های بی نظیر

هر فنجان چای تازه دم کرده به یک کوکی احتیاج دارد. ولی نه هر کوکی: یک کوکی واقعا خوب. اگر شیرینی های سنتی ایران را توصیه نکنیم، پس ما ایرانی نیستیم.اگر اهل شهری از ایران هستید که سوغات شیرین و خوشمزه دارد، بهترین نوع آن را ارائه کنید. به سهولت خوردن آن دقت کنید و نوعی از آن را انتخاب کنید که در بین شهرهای دیگر محبوبیت بیشتری دارد و یا از روش قافلگیرکننده استفاده کنید. اگر شیرینی دارید زیاد شناخته شده نیست یا طعم منحصر به فردی دارد، کنار چای برای پذیرایی استفاده کنید.

6-آب

پیاده روی در سالن های نمایشگاهی در تمام طول روز مردم را تشنه می کند. آب بهترین و سالم ترین راه برای آبرسانی است. اگر به دنبال یک نوشیدنی پایدار برای ارائه هستید می توانید بطری های آب قابل بازیافت یا پایدار را با آرم خود یا یک پیام به یاد ماندنی به بازدید کنندگان خود بدهید.

7-سراغ آجیل ها برویم

ما قبلاً آن را گفته ایم: آجیل همیشه ایده خوبی است. آنها میان وعده های خوشمزه ، راحت و سالم هستند و تنوع زیادی برای ارائه وجود دارد. آنها را با بسته بندی بامزه و جذاب با یک  جمله کوچک ببندید و تمام. "مرا به خاطر داشته باش " و مطمئن باشید شما را به خاطر خواهند سپرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-غذاهای محلی

آیا در نمایشگاهی در کشور یا قاره دیگر شرکت دارید؟ برای یافتن زیباترین مواد و غذاهای محلی با کارآفرینان محلی خود همکاری کنید. همه عاشق اصالت و غذا هستند. آنها را ترغیب کنید تا بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار دهید و همزمان از فرهنگ خود پشتیبانی کنید!

9-دمنوش ها

اگر در فصل های سرد سال درنمایشگاه شرکت می کنید میتوانید از دمنوشهای گیاهی برای رفع خستگی و ایجاد آرامش و حس گرما در مخاطبان خود استفاده کنید. خوشبختانه در سال های اخیر استفاده از انواع دمنوش ها در ایران باب شده است. دهنوش ها با رنگ ها و طعم های دلنشین و زیبا در بسته بندی های متنوعی در بازار در دسترس شما قرار دارند.

 

10- سوخاری ها

سرانجام به یکی از سنتی ترین غذاهای نمایش تجاری رسیدیم: میان وعده های سرخ شده سرخ شده. همه عاشق میگوهای ترد ، سیب زمینی و قارچ های سوخاری هستند.

به دنبال ایده های بیشتر هستید؟

ما همیشه در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا از نمایشگاه های تجاری خود نهایت استفاده را ببرید. فقط یک پیام برای ما ارسال کنید یا با ما تماس بگیرید

 آیا می دانید ما بهترین غرفه های نمایشگاهی را طراحی میکنیم و از ایده تا اجرا در کنار شما هستیم ؟