هفت نکته آموزشی اثبات شده برای کارمندان غرفه

میزان فروش نمایشگاه های تجاری براین واقعیت استواراست که مشتریان بالقوه برای دیدن شما لحظه شماری کنند. باید بدانید که هنگامی که غرفه شما در معرض دید قرار میگیرد، همه چیز، از جمله کارمندان غرفه شما، باید در این مکان حضوری عالی داشته باشند تا بهترین بازده سرمایه گذاری را کسب کنید.

چگونه می توانید مطمئن شوید که کارمندان شما آماده هستند؟ این 7 نکته به شما کمک می کند تا شما کارمندان خود را برای نمایشگاه آماده کنید.

 

 

1-افراد مناسب را انتخاب کنید

افراد غالباً موفقیت در نمایشگاه را تنها به طراحی و چیدمان غرفه ربط می دهند، اما آنچه که باید به آن  متوجه کنید این است که نحوه کار کردن درغرفه به همان اندازه مهم است.توجه خود را به ایجاد یک تیم تجاری خوب، و ایجاد 3 اصل اساسی در تیم خود متمرکز کنید: پیشینه صنعتی ، محصولات ، نگرش گروه تجاری خود

2-تجربه مهم است

کارکنان شما باید برای پاسخگویی به سؤالات مخاطبان در مورد محصول، شیوه ها و  رشته تخصصی شما آماده باشند. در بسیاری از موارد این فرد باید یک کارمند سطح بالا باشد که در این رشته فعالیت داشته و تجربه شرکت در نمایشگاه را دارد. اما تجربه حضوردر یک رشته تخصصی تنها عامل تعیین کننده نیست.

3-به طرز نگرش کارکنان دقت کنید

یک کارمند جوان با تجربه کمتر، که سختکوش است و از این موقعیت هیجان زده است، می تواند نسبت به یک فرد باتجربه که نمی خواهد در آنجا باشد، بازده بسیار بهتری داشته باشد.

مخاطبان به سمت افرادی جذب می شوند که برای ارائه و نمایش محصول خودشان و ازحضور در فضای نمایشگاه هیجان زده هستند. همچنین می توان به کارمندان جوان برای شرکت در چنین تجربه ای  آموزش داد، در حالی که تغییرنگرش به سختی ممکن است.

کارکنان غرفه شما می توانند چیزی بیش از کارکنان فروش باشند. رشته صنعتی، محصول و مخاطبان خود را بررسی کنید. کارمندان شما به چه چیزی علاقه مند هستند؟

آیا حضور یک مهندس درغرفه برای بحث در مورد جزئیات مکانیک با ارزش تر است یا یک متخصص نرم افزار، تا در مورد چگونگی یکپارچه سازی یک برنامه، با اطلاعات بیشتری صحبت کند؟

دلیل حضور خود درنمایشگاه را با تیم کارمندان غرفه خود، در میان بگذارید.

هنگامی که تیم مناسب را در غرفه مستقر کردید، اطمینان حاصل کنید که آنها با اهداف شرکت مطابقت دارند.

آیا محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید؟

 آیا شما سعی در ایجاد سیستم بازاریابی خاصی دارید؟

آیا شما موارد جدید محصولات را به مشتریان موجود می فروشید؟

کارکنان شما باید پیام بازاریابی شما، مخاطب هدف و نحوه تصمیم گیری شما در مورد موفقیت یک نمایشگاه را بدانند.

4-برنامه ریزی ست آف

هیچ چیز بدتر از یک غرفه خالی نیست. مخاطبان علاقه ای به برنامه های پیچیده ندارند؛ آن هم وقتی که تمام روز در فضای نمایشگاه پیاده روی کرده اند؛ آنها به دنبال اطلاعات سریع هستند.

یک راه برای این کار قراردادن تعداد زیادی کارمند درغرفه است تا داخل و خارج از غرفه بچرخند.  اما کارمندانی که به مدت 8 ساعت سرپا بیاستند، به احتمال زیاد انرژی شان تمام می شود و پس از بروز خستگی با روی باز حضار را نمی پذیرند. درعوض شما می توانید برای مدت زمان حضورهرکارمند برنامه ریزی کنید که هر کدام به مدت 4 یا 5 ساعت در غرفه حضور داشته باشند. آنها می توانند با خوشحالی به سؤالات مخاطبان در مورد محصول پاسخ دهند.

شما ممکن است در پایان نمایشگاه هزینه زیادی بابت حضورکارمندان بپردازید، اما مدیران شما وقتی افزایش بازخورد شما را ببینند از شما تشکر خواهند کرد.

5-اطلاع از دیدگاههای کلیدی و مشتریان

مهم است که لیست اولویت ها و مشتری ها را به هر کارمند فروش اطلاع دهید. ممکن است درجستجوی یک کارمند خاص که اطلاعاتی دارد که دیگر کارمندان ندارند، یک خریدار را از دست بدهید. به جای اینکه از آنها بخواهند که بعداً برگردند که به طور بالقوه علاقه خود را از دست می دهند و برنمی گردند، یک کارمند فروش دیگر می تواند با آنها صحبت کند و اطلاعات را در این زمینه منتقل کند.

6-تمرین ارائه محصول

ارائه عالی یک سرمایه بزرگ برای جلب شرکت کنندگان به غرفه شماست. حتماً قبل از نمایشگاه - چه در صفحه نمایش باشد و چه با محصول واقعی – نحوه ارائه خود را تمرین کنید تا بتوانید پیام خود را منتقل کرده و ازهرگونه ناهماهنگی جلوگیری کنید.

7-برداشت اول مهم است

وقتی کارمندان توجه جلب کنند، افراد بیشتری وارد غرفه می شوند. همه چیز از لباس تا اشتیاق به جلب بیشترعلاقه مندان کمک می کند.

کارکنان باید ایستاده و روی افرادی که از کنارشان می گذرند متمرکز باشند. آنها اگر درمرکزغرفه و در حال گفتگو با یکد