افزایش بازدید غرفه و هفت نکته سری آن

امروزه، افزایش بازدید مخاطبان در نمایشگاه ها ، کارسختی نیست. اگر در دوره بازاریابی تجربی خوب عمل کرده باشید، برگزارکنندگان نیزانتظار حضور بالایی دارند.

و اگر این انتظار برآورده نشود ، هنگام برگزاری برنامه های دیگر احساس کمبود می کنند. برای جلوگیری از این وضعیت کمی از قبل برنامه ریزی ساخت و ارائه سازه ، تفکر خلاق و مهارت های شگفت انگیز بازاریابی لازم است.

بالا بردن بازدید غرفه فقط به عهده غرفه دار نیست بلکه سازمان دهنده رویداد نیز در آن نقش دارد. این وظیفه برگزار کنندگان رویداد است که مخاطبان مناسبی را برای افزایش بازدید غرفه دریک نمایشگاه بدست آورند.

اطمینان از بازخورد مناسب و تجربه لذت بخش دیدار از یک نمایشگاه انگیزه حضار برای بازدید از غرفه ها است.

راهکارهای قبل از نمایشگاه:

بازاریابی و یافتن مخاطب هدف مدتها قبل از روز افتتاحیه نمایشگاه آغاز می شود، مزایای زیادی در بازاریابی وجود دارد و بطور حتم بازدید مناسب از غرفه ها را تضمین می کند.

شیوه های بازاریابی پیش از شروع یک رویداد تجاری برای بدست آوردن یک تاثیراستثنایی در نمایشگاه ها ، حول بازاریابی ایمیل و بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات شکل می گیرد.

 می توانید به آدرس ایمیل های شرکت کنندگان در نمایشگاه پیش رو مراجعه کرده و یک دعوت نامه الکترونیکی برای رویداد آینده ارسال کنید. بعنوان مثال برای نمایشگاه پیش رو یک صفحه درفیس بوک ایجاد کنید ودر آن را شروع به تبلیغ درباره خدماتی که می توانید ارائه دهید و یا در گذشته ارائه داده اید کنید. درباره حضور خود در این نمایشگاه و موارد جدیدی که امسال به لیست ارائه شما اضافه شده، روند اطلاع رسانی مطلوبی ایجاد کنید. در این مقاله ما ایده های زیادی را ارائه داده ایم که می تواند در بازدید غرفه های نمایش تجاری تأثیر بگذارد. بیایید نگاهی بیندازیم:

طراحی غرفه:

برخی از شرکت کنندگان به دنبال ظاهر و احساس منشا گرفته از این ظاهرهستند. طراحی غرفه برای این دسته از شرکت کنندگان با اهمیت است. جذابیت تصویری بهتر ازهمه فعالیتهای آنلاین عمل می کند. میزهای جذاب ، گرافیک ، طرح ها و رنگها گروهی کثیری از مخاطبان را مجذوب خود می کند.

غرفه ها باید به شکلی طراحی شوند که شعار یا داستان شما را بیان کنند. یک موضوع انتخاب کنید.

کمی بیشتر روی شیوه تزیین فکرکنید، طراحی فقط بخشی از پروژه ساخت نیست بلکه مخاطبان را وسوسه می کند. امروزه برگزار کنندگان نمایشگاه ها تعداد زیادی ایده های دکوراسیون غرفه دارند که می تواند بازدید بیشتری را تضمین کند:

غرفه های طرح رنگ روشن

هنر زنده

غرفه های مضمون

 و غیرهLED  لوسترها ، نمایشگرهای دیجیتال و چاپی و

غرفه مفهوم پایدار

یک سقف  با طراحی و تفصیل

مشوق ها:

چه کسی به یک ارائه آزاد نه می گوید ؟ غرفه ای با هدف از پیش تعریف شده در یک نمایشگاه. تصمیم بگیرید و اجرا کنید. شما می خواهید مخاطبان به محض بازدید از غرفه شما چه کاری انجام دهند؟ برای یک نسخه آزمایشی رایگان از محصول ثبت نام کنند؟ در یک مسابقه شرکت کنند؟ یا فقط  در غرفه قدم بزنید و سپس آنجا را ترک کنند؟ با دادن ارزش به مخاطبان، به غرفه خود ارزش دهید. بسته به حوزه فعالیتتان می توانید یکی از روشهای زیر را اعمال کنید:

نمونه محصول رایگان ارائه دهید.

مخاطبان خود را با رائه هدایای با کیفیت مانند پاوربانک، کیف و یو اس پی وسوسه کنید.

مخاطبان خود را با یک بازی سرگرم کنید یا مسابقات سلفی را اجرا کنید، در صورت لزوم بخش عکاسی درست کنید.

ثبت نام در غرفه های خاص و برنده شدن یک جایزه یا امتیاز را ارائه دهید.

 کارکنان غرفه را عاقلانه انتخاب کنید

کارکنان غرفه درجذب مخاطبان شما نقش اساسی دارند. اگر هدف شما ماندگاری مخاطب در غرفه است ، نگرش و دانش کارکنان در اینجا مهم است. با نگرش مثبت و کارکنان مفید ، ممکن است مخاطب غرفه به محصول شما علاقه مند شود. می توانید یک نسخه دی وی دی از محصولات نیز به مخاطبان ارائه کنید.

شما خود را با کادر متخصصی که منصوب کرده اید ، ایمن کرده اید فقط مطمئن باشید ، هیچ وقت غرفه خود را بدون مراقبت رها نمی کنید.

 

 توجه به فناوری را فراموش نکنید؟

نوع  فناوری موجود در فضای غرفه موجب افزایش عمده بازدید از غرفه های نمایشگاه می شود. یک نمایشگاه پتانسیل بیشتری نسبت به آنچه فکر می کنید ، دارد. برای تعامل مخاطبان با یکدیگر و حتی با غرفه داران می توانید از فناوری استفاده کنید. با ویشیوه های سازگاربا فضای نمایشگاه ، درخواست های برای گپ و گفتگو، ملاقات و اشتراک کارت ویزیت  و موارد دیگر...

آیا می خواهید مخاطب خود را در یک تجربه بازی بوارد کنید ؟ شما باید شیوه های بازیابی مناسب را انتخاب کنید. با استفاده از تاکتیک های بازی و روش های رقابتی ، مخاطب خود را وادار به مشارکت کنید. اگر آنها اقدام می کنند یا برنده می شوند ، به آنها امتیاز دهید. مثلا شرکت کننده با بالاترین امتیازدر بازی در تابلوی دیجیتالی غرفه نمایش داده می شود. این باعث می شود سایر شرکت کنندگان نیز به مشارکت بپردازند.

به مخاطبان درنمایشگاه پیشنهاد دهید که با وای فای راه خود را بیابند: و بگویید جای نگرانی نیست ، حالا در یک سالن نمایشگاه بزرگ گم نمی شوید. با اپ می توانید نقشه محل غرفه را پیدا کنید.

 

تجربه فناوری سالن

غرفه خود را به یک نوار فناوری تبدیل کنید. نوار فناوری شبیهه یک سالن فنی است که در آن غرفه بیشتر نقش ساختاری دارد. در آن تمام موارد لازم مانند پریز برق و ایستگاه های شارژ در دسترس است. غرفه خود را با پیشنهاد تجربه فناوری برای حاضرین به روز و جالب کنید. جلسات بحث و گفتگو رودررو و هم زمان جلسات  به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه هرگزخسته کننده و تکراری نمی شود. مخاطبان برای دیدن فهمیدن و گفتگو درباره یک مسئله یا دانستن درباره یک رویداد همیشه علاقمند و پیگیرهستند برای رفع این عطش ، جلسات زنده بهترین پیشنهاد است. این جلسه حتی ممکن است درباره نمایش زنده یک محصول یا خدمات باشد اما با این وجود ، شما قادر خواهید بود تعداد مخاطبان مورد نظر خود را جمع کنید. از پانل های بلندگو استفاده کنید. اگر مدیرعامل یا مدیر شما می تواند یک جلسه زنده را برگزار کند یا از طریق یک صفحه مجازی در این رویداد باشد ، این می تواند یک فرصت بزرگ باشد. مخاطبان حاضر در آن جلسه زنده ، بحث  یا سمینار ممکن است بخواهند درغرفه با او ارتباط برقرار کنند.

 

ارائه نوشیدنی و غذا

ممکن است یک ایده ایده قدیمی و مدرسه ای به نظر برسد ، اما هنوز هم مانند قبل  با جذابیت عمل می کند. کاملاً عادی است که مخاطبان ازمحل نمایشگاه، رفتن از یک غرفه به غرفه دیگر، و جلسات مختلف خسته شوند. اما وقتی آنها کنار غرفه شما توقف می کنند و یک بطری آب  می بینند بطور حتم جلب می شوند. تهیه میان وعده های سبک و بطری های آب یا نوشیدنی های انرژی زا روشی قطعی و مطمئن برای افزایش بازدید ازغرفه شما است. آیا می خواهید از نرم افزار مدیریت رویداد استفاده کنید تا جرقه ای به نمایشگاه های خود بیفزاید؟ اکنون از نسخه نمایشی درخواست کنید یا به وب سایت ما مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. بینش هایی دارید که می خواهید با ما در میان بگذارید؟ می توانید با ما در فیس بوک ، توییتر و لینکدین ارتباط برقرار کنید.

نکته آخر و مهم اینکه هیچ وقت غرفه خود را بدون مراقبت رها نکنید. بازدید کننده نباید برای دریافت خدمات شما منتظر بماند بلکه باید در سریعترین زمان اطلاعات کامل و با کیفیت را دریافت کند. نوع پرزنت شما از خدمات و محصولات شما نقش مستقیمی بر دیدگاه بازدیدکننده از خدمات و محصولات شما دارد.